Sunday, December 27, 2015

Kurus punya cerita.. Macam mana nak kurus dalam 2 minggu..

Yes.. Again cerita pasal kurus.. Buat masa ini, puan yana ni da senang hati sebab makan tidak berhenti.. muhahahaha.. so agak risau dengan lemak-lemak yang berjaya diternak dengan penuh kasih sayang ini..

maka puan yana punya azam bagi tahun 2016 ialah menguruskan diri.. hahahaha.. azam setiap tahun mmg xpenah berubah.. sebab berat badan sentiasa berubah hahaha.. kejap kurus kejap over weight

ok skip cerita.. actually puan yana da berjaya 2 bulan lepas menurunkan berat badan sehingga 5 kg dalam masa 2 minggu.. tu pun ada on off... hahaha masa tu jaga makan..no carbo.. only protein.. exercise setiap malam hokay.. and no sugar intake.. maksudnya minum air manis... and it works bebeh..

tapi selepas beberapa minggu mula malas nak bersenam dan jaga makan.. so lemak makin melekat dan tidak mahu menyahkan dirinya dari tubuh ku.. hahahah..

and solution for this, I tried the ultimate fat burner.. ELITE S7.. haha review product.. i have been trying this product on off.. and alangkah terkejutnya diri ku ini apabila aku turun 3 kg in a week without jaga makan.. hahahaaaaaa.... bestnya makan macam biasa...MACAM BIASA YE, BUKAN MAKAN LUAR BIASA.. and membuang pun okay.. sb dia detoxkan badan.. aku mmg susah nak membuang sikit.. hahah.. and the taste a bit masam.. berry flavour but ok for me what.. no pain no gain hokay..


tp lepas seminggu aku stop kejap.. sb kan ada kawan2 ajak makan yang luar biasa.. jadi mcam rugi kalau aku makan Elite S7 ni tp aku makan mcam org bela saka kan.. hahaha.. so stop dulu minum ELite S7... hahaha... nanti aku sambung lagi.. so berat pun sedikit naik to 2kgs.. huhu sedih...

so starting this new year sambung balik azam untuk kurus.. yeyeh... best nya sb aku da bersemangat waja... orang lain makan macam bela saka, hahah aku xdapat weiiii... minum balik la ELITE S7 ni.. byk lagi wei sekotak ni..

so disebabkan laki aku pun nak mensado kan badan.. so puan yana pun planning nak buat mcm tu gak la.. mari sadokan badan...



ini la productnya.. Elite S7 aku jual benda yang aku try.. 

HARGA NORMAL : RM 225
harga POMO RM 170 SM/RM 175 SS 
free postage 
so kiranya sapa nak beli wassap puan yana ye 0138152003





No comments:

Post a Comment